fredag den 28. februar 2014

Hej!


Lad mig præsentere mig selv... 
Lidt om mig: 
Jeg er en pige. Eller en kvinde.. Eller sådan noget... Hvad kan man kalde mig, når jeg lige om lidt fylder 18...? 
Jeg går i gymnasiet. Ikke altid lige nemt. Det sociale liv altså. Min kæreste, Hr. E, bor omkring 250km fra mig, så den søde kærlighed optager faktisk næsten alle weekender. Dvs. at jeg efterhånden må være blevet stemplet som lidt af en asocial freak (dét kan vi kalde mig!).


Her får i lige et ret så nøjagtigt billede af, hvordan jeg går og ser ud..:


Jeg er, som i kan se, glad for kæmpestore hættetrøjer og for søde sager. Og for små bitte dyr!! I sær sådan nogle mini-grise (prøv lige engang at søge på en "tea cup piggie"!!) og for baby-pindsvin (De hedder stiklinger!) og for små hundehvalpe, uh ja, og bitte små skildpadder.... Og så er babymyreslugere altså også bare nuttede!

Her på bloggen kommer i til at kunne læse om mine haltende sociale evner, parforhold, mine kruseduller(som jo er anti-duller, hihi), sukkerafhængighed, lort. Og alt muligt andet.

Jeg håber i har lyst til at følge med!

2 kommentarer:

  1. Hejsa
    Jeg ønsker mig hvert år en tea cup piggie, men har endnu ikke fået en ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ååh, samme her! Det virker som om, det ikke er alle i familien, der er lige begejstrede for idéen om at have en lille gris gående herhjemme! :D

      Slet