fredag den 28. februar 2014

Ting går op for en, når man tvinges til at tænke over dem

I dag blev jeg tilbudt at deltage i et forskningsprojekt om overvægt blandt børn og unge. Til det skulle de bruge "forsøgskaniner" i alle størrelser og aldre. Man skulle have taget en blodprøve og måles og vejes.
Og som det fantastiske menneske jeg er, meldte jeg mig jo straks!


Så jeg fik et ark til udfyldning med hjem... Intet problem da!


Men da først jeg åbnede arket og begyndte at tænke over mine svar på de mange spørgsmål, begyndte nogle ting at gå op for mig...











Dette nederlag gjorde mig selvfølgelig frustreret, så jeg måtte finde trøst og pleje hos min altid trofaste ven. 
Hvad skal man også med sådan en skide undersøgelse? 
Det er alligevel kun til for at gøre folk til grin. Jeg synes nu også at hende sygeplejersken så ret så skadefro ud!





Jeg dur vidst meget bedre til undersøgelser, hvor enten slik eller chips er inkluderet. Det er også meget mere dejligt.

6 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke hvad det var - om det var din ærlighed, eller om det var dine "tegninger" der gjorde at jeg blev fanget. Jeg blev i hvert fald underholdt og fik lyst til at læse mere :)
    Tror jeg vælger at følge dig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuh, en læser!
      Iih, bliver helt smigret! :D

      Slet
  2. Hhaah, åh hvor fint og humoristisk! Jeg elsker det og kan alt for godt genkende det :D

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, glad for ikke at være alene! :D

      Slet
  3. åh gud jeg ville ligge mig til at dø, hvis det var mig der skulle svare på sådan et skema :D uhadada!

    SvarSlet