tirsdag den 4. marts 2014

Hvorfor jeg tror, der er forskel på, hvor romantisk mænd og kvinder tænker

I går lå jeg og talte om tattoveringer med Hr. E. 
Han kom med en hel masse forslag til, hvad han gerne ville have lavet. Her i blandt "en stregkode i nakken", et motiv af "en dreng der sidder foran en tv-skærm". Men ingen af dem faldt ligesom helt i min smag. 
Og da var det, jeg fik verdens bedste idé....





Da Hr. E havde hørt forslaget skulle han lige tænke sig om. Forståeligt nok. Det er jo overvældende med så stor en kærlighed.


Og jeg ventede. Og prøvede at virke så skøn og kærlighedsagtigt, jeg kunne.



Uuh, ja, kom med det!








Forkert svar, Hr. E...


4 kommentarer:

  1. Suk. Pocket balls er bare ikke liiiige det mest romantiske.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Jeg elsker, at du laver tegninger til dine indlæg(:
    Du har hermed fået en ny fast læser, og jeg glæder mig til at følge din blog fremover(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Iih, tak for det!
      Følger dig i forvejen, så det er jo herligt :))

      Slet